utorok, 14. septembra 2010

newmachine - "Dale Woods" available now ! / newmachine - "Dale Woods" je k dispozícii

New songs and remixes by newmachine are available now for free:



newmachine - "Dale Woods" as an open album with 3 songs (including "Dale Woods" original released July 2010, my remix of "Dale Woods", "Machine" - guitar original recorded during 1991, mixed September 2010, yet) on my newmachine bandcamp page.

If you want, here is a link on "rar" formats of albums with MP3s (320kbps) and covers:

newmachine - "Dale Woods"

I would like, that would be my album like an open album, so if you would somebody sometimes do a remix of my songs now or in future, glad I would their add. Please, contact me here, if you want sometime doing it.

Recording is available from 15 September 2010.

<a href="http://newmachine.bandcamp.com/album/dale-woods">Dale Woods by newmachine</a> Nové skladby a remixy newmachine sú teraz k dispozícii zdarma: newmachine - "Dale Woods" ako otvorený album s 3 skladbami (vrátane "Dale Woods" predtým publikované v Júli 2010, môj remix skladby "Dale Woods", "Machine" - gitara predtým nahratá v priebehu roka 1991, zmixované v septembri 2010, zatiaľ) na mojej newmachine bandcamp stránke. Ak chcete, tu je odkaz na "rar" formát albumu s MP3 (320kbps) a obalmi: newmachine - "Dale Woods"
Bol by som rád, keby môj album bol ako otvorený album, takže ak by ste niekto niekedy urobili remixy mojich piesní v budúcnosti, rád by som ich prezentoval. Prosím, kontaktujte ma tu, ak chcete.

Nahrávka je k dispozícii od 15.09.2010.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára