streda, 15. septembra 2010

newbreed - "newbreed EP remixes" available now ! / newbreed - "newbreed EP remixes" je k dispozícii

New remixes by newbreed are available now for free:



newbreed - "newbreed EP remixes" open album (including remixes by QUARTERSIZED - UK electronic band,
CONCRETE/FIELD
- UK drone, musique concrete band and originally remix by newbreed, from the members of the AVALANCHERS forum, yet) on my newbreed bandcamp page

If you want, here are a links on "rar" formats of albums with MP3s (320kbps) and covers:

newbreed - "newbreed EP remixes"

...and recent:

newbreed - "newbreed EP"

I would like, that would be my albums like an open albums, so if you would somebody sometimes do a remix of my songs now or in future, glad I would their add. Please, contact me here, if you want sometime doing it.

Mastering by Paul Mulholland(Skink).
Recordings are available from 15 September 2010.

<a href="http://newbreedsk.bandcamp.com/album/newbreed-ep-remixes">newbreed EP remixes by newbreed</a> Nové remixy newbreed sú teraz k dispozícii zdarma: newbreed - "newbreed EP remixes" otvorený album (vrátane remixov od QUARTERSIZED, CONCRETE/FIELD a originál remix newbreed, zatiaľ) na mojej newbreed bandcamp stránke. Ak chcete, tu sú odkazy na "rar" formáty albumov s MP3 (320kbps) a obalmi: newbreed - "newbreed EP remixes" a nedávne: newbreed - "newbreed EP"
Bol by som rád, keby moje albumy boli ako otvorené albumy, takže ak by ste niekto niekedy urobili remixy mojich piesní v budúcnosti, rád by som ich prezentoval. Prosím, kontaktujte ma tu, ak chcete.

Nahrávky sú k dispozícii od 15.09.2010.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára